Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 170 van 297 gevonden artikelen
 
 
  Modeling self-regulation in learning mathematics through teacher-promoting interaction and parental support among STEM learners: The mediating role of intrinsic motivation
 
 
Titel: Modeling self-regulation in learning mathematics through teacher-promoting interaction and parental support among STEM learners: The mediating role of intrinsic motivation
Auteur: Hallarte, Danica Kaye
Camaongay, Quenie Marie
Congson, Judelou
Cuamag, Sonjie
Datosme, Jeraldine
Laude, Vincent Kyle B.
Milano, Masza Lyn
Gonzales, Roselyn
Gonzales, Gamaliel
Verschenen in: Social sciences & humanities open
Paginering: Jaargang 10 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 170 van 297 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland