Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
 
  Patient Satisfaction Measurement Strategies: A Comparison of Phone and Mail Methods
 
 
Titel: Patient Satisfaction Measurement Strategies: A Comparison of Phone and Mail Methods
Auteur: Burroughs, Thomas E.
Waterman, Brian M.
Cira, Jane C.
Desikan, Radhika
Dunagan, William Claiborne
Verschenen in: Joint Commission journal on quality improvement
Paginering: Jaargang 27 (2001) nr. 7 pagina's 13 p.
Jaar: 2001
Inhoud:
Uitgever: Joint Commission on Accreditation of Healthcare Organizations
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland