Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
 
  The effect of corporate discourses in brand awareness and legitimacy: The rhetorical analysis of an automobile brand
 
 
Titel: The effect of corporate discourses in brand awareness and legitimacy: The rhetorical analysis of an automobile brand
Auteur: Şahiniz, Selin
Ustabaş, Ayfer
Afacan Fındıklı, Mine
Verschenen in: Asia Pacific management review
Paginering: Jaargang 29 () nr. 4 pagina's 427-440
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland