Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Online hotel booking: The effects of brand image, price, trust and value on purchase intentions
 
 
Titel: Online hotel booking: The effects of brand image, price, trust and value on purchase intentions
Auteur: Lien, Che-Hui
Wen, Miin-Jye
Huang, Li-Ching
Wu, Kuo-Lung
Verschenen in: Asia Pacific management review
Paginering: Jaargang 20 (2015) nr. 4 pagina's 9 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: College of Management, National Cheng Kung University
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland