Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 40 van 109 gevonden artikelen
 
 
  Emotional intelligence and consumer decision-making styles: the mediating role of brand trust and brand loyalty
 
 
Titel: Emotional intelligence and consumer decision-making styles: the mediating role of brand trust and brand loyalty
Auteur: Kankam, George
Charnor, Isaac Tetteh
Verschenen in: Future business journal
Paginering: Jaargang 9 () nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2023-08-07
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 40 van 109 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland