Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 37 van 109 gevonden artikelen
 
 
  Effect of social media marketing on online travel purchase behavior post-COVID-19: mediating role of brand trust and brand loyalty
 
 
Titel: Effect of social media marketing on online travel purchase behavior post-COVID-19: mediating role of brand trust and brand loyalty
Auteur: Azhar, Mohd
Husain, Rehan
Hamid, Sheeba
Rahman, Mohd Nayyer
Verschenen in: Future business journal
Paginering: Jaargang 9 () nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2023-03-28
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 37 van 109 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland