Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 76 van 130 gevonden artikelen
 
 
  Investigating the impact of social media advertising and risk factors on customer online buying behavior: a trust-based perspective
 
 
Titel: Investigating the impact of social media advertising and risk factors on customer online buying behavior: a trust-based perspective
Auteur: Jabeen, Riffut
Khan, Kashif Ullah
Zain, Fahad
Atlas, Fouzia
Khan, Farhan
Verschenen in: Future business journal
Paginering: Jaargang 10 () nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2024-12-18
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 76 van 130 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland