Details van artikel 162 van 185 gevonden artikelen
The COVID-19 paradox of online collaborative education: when you cannot physically meet, you need more social interactions
Titel:
The COVID-19 paradox of online collaborative education: when you cannot physically meet, you need more social interactions
Auteur:
Kalmar, Eva Aarts, Tom Bosman, Esther Ford, Camera de Kluijver, Lisa Beets, Josine Veldkamp, Lisette Timmers, Pauline Besseling, Diede Koopman, Joris Fan, Chuntzu Berrevoets, Enya Trotsenburg, Melissa Maton, Loes van Remundt, Jill Sari, Ela Omar, Lee-Wen Beinema, Emiel Winkel, Robbert van der Sanden, Maarten
Verschenen in:
Heliyon
Paginering:
Jaargang 8 () nr. 1 pagina's p.
Jaar:
2022
Inhoud:
Uitgever:
The Author(s)
Bronbestand:
Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
Details van artikel 162 van 185 gevonden artikelen