Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 180 van 196 gevonden artikelen
 
 
  The impact of e-service quality and customer satisfaction on customer behavior in online shopping
 
 
Titel: The impact of e-service quality and customer satisfaction on customer behavior in online shopping
Auteur: Rita, Paulo
Oliveira, Tiago
Farisa, Almira
Verschenen in: Heliyon
Paginering: Jaargang 5 () nr. 10 pagina's p.
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 180 van 196 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland