Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 40 van 45 gevonden artikelen
 
 
  The impact of corporate social responsibility on customer loyalty: The mediating role of corporate reputation, customer satisfaction, and trust
 
 
Titel: The impact of corporate social responsibility on customer loyalty: The mediating role of corporate reputation, customer satisfaction, and trust
Auteur: Islam, Tahir
Islam, Rauf
Pitafi, Abdul Hameed
Xiaobei, Liang
Rehmani, Mahmood
Irfan, Muhammad
Mubarak, Muhammad Shujaat
Verschenen in: Sustainable production and consumption
Paginering: Jaargang 25 () nr. C pagina's 123-135
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Institution of Chemical Engineers
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 40 van 45 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland