Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Understanding the impacts of lifestyle segmentation & perceived value on brand purchase intention: An empirical study in different product categories
 
 
Titel: Understanding the impacts of lifestyle segmentation & perceived value on brand purchase intention: An empirical study in different product categories
Auteur: Akkaya, Murat
Verschenen in: European research on management and business economics
Paginering: Jaargang 27 () nr. 3 pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: The Author(s)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland