Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 39 gevonden artikelen
 
 
  A Conceptual Model for Faculty Development in Academic Medicine: The Underrepresented Minority Faculty Experience
 
 
Titel: A Conceptual Model for Faculty Development in Academic Medicine: The Underrepresented Minority Faculty Experience
Auteur: Daley, Sandra P.
Broyles, Shelia L.
Rivera, Lourdes M.
Brennan, Jesse J.
Lu, Ethel Regis
Reznik, Vivian
Verschenen in: Journal of the National Medical Association
Paginering: Jaargang 103 (2011) nr. 9-10 pagina's 6 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: National Medical Association
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 39 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland