Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 30 gevonden artikelen
 
 
  How do educational contexts contribute to the social class achievement gap: documenting symbolic violence from a social psychological point of view
 
 
Titel: How do educational contexts contribute to the social class achievement gap: documenting symbolic violence from a social psychological point of view
Auteur: Croizet, Jean-Claude
Goudeau, Sébastien
Marot, Medhi
Millet, Mathias
Verschenen in: Current opinion in psychology
Paginering: Jaargang 18 (2017) nr. C pagina's 105-110
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 30 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland