Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 122 gevonden artikelen
 
 
  An analysis to understand the role of machine learning, robotics and artificial intelligence in digital marketing
 
 
Titel: An analysis to understand the role of machine learning, robotics and artificial intelligence in digital marketing
Auteur: Sarath Kumar Boddu, Raja
Santoki, Ashwinkumar A.
Khurana, Shopita
Vitthal Koli, Poonam
Rai, Ravi
Agrawal, Abhishek
Verschenen in: Materials today: proceedings
Paginering: Jaargang 56 () nr. P4 pagina's 2288-2292
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 122 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland