Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Shanghai adolescents’ brand interactions on the Chinese Social Networking Site Qzone: A Uses and Gratifications Approach
 
 
Titel: Shanghai adolescents’ brand interactions on the Chinese Social Networking Site Qzone: A Uses and Gratifications Approach
Auteur: Apaolaza, V.
Hartmann, P.
He, J.
Barrutia, J.M.
Echebarria, C.
Verschenen in: Revista española de investigación de marketing ESIC
Paginering: Jaargang 19 (2015) nr. 1 pagina's 9 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: ESIC & AEMARK
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland