Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 6 gevonden artikelen
 
 
  ¿Qué factores fomentan la compra por impulso en el comercio móvil?
 
 
Titel: ¿Qué factores fomentan la compra por impulso en el comercio móvil?
Auteur: Martín, Sonia San
Prodanova, Jana
Verschenen in: Revista española de investigación de marketing ESIC
Paginering: Jaargang 18 (2014) nr. 1 pagina's 11 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: ESIC and AEMARK
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland