Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 27 gevonden artikelen
 
 
  Fostering quality customer service during Covid-19: The role of managers’ oral language, employee work engagement, and employee resilience
 
 
Titel: Fostering quality customer service during Covid-19: The role of managers’ oral language, employee work engagement, and employee resilience
Auteur: Rabiul, Md Karim
Promsivapallop, Pornpisanu
Al Karim, Rashed
Islam, Md Ariful
Patwary, Ataul Karim
Verschenen in: Journal of hospitality and tourism management
Paginering: Jaargang 53 () nr. C pagina's 50-60
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 27 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland