Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 66 gevonden artikelen
 
 
  Corporate social responsibility (CSR) as a customer satisfaction and retention strategy in the chain restaurant sector
 
 
Titel: Corporate social responsibility (CSR) as a customer satisfaction and retention strategy in the chain restaurant sector
Auteur: Lee, Soyeun
Han, Heesup
Radic, Aleksandar
Tariq, Beenish
Verschenen in: Journal of hospitality and tourism management
Paginering: Jaargang 45 () nr. C pagina's 348-358
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: CAUTHE - COUNCIL FOR AUSTRALASIAN TOURISM AND HOSPITALITY EDUCATION
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 66 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland