Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 98 van 123 gevonden artikelen
 
 
  The Impact of Corporate Social Responsibility, Service Quality and Customer-company Identification on Customers
 
 
Titel: The Impact of Corporate Social Responsibility, Service Quality and Customer-company Identification on Customers
Auteur: Arıkan, E.
Güner, S.
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 99 (2013) nr. C pagina's 304-313
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 98 van 123 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland