Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 56 van 59 gevonden artikelen
 
 
  The Relation between Social Intelligent and Service Presentation Quality (Case Study: Selected Branches of Melat Bank of Isfahan City)
 
 
Titel: The Relation between Social Intelligent and Service Presentation Quality (Case Study: Selected Branches of Melat Bank of Isfahan City)
Auteur: Rostamian, Behnaz
Sadrabadi, Mohammad Mirmohammadi
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 230 (2016) nr. C pagina's 8 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: The Author(s)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 56 van 59 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland