Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 40 van 171 gevonden artikelen
 
 
  Effect of Moral Identity on Consumer Choice of buying Cause-related Products Versus Donating for Charity
 
 
Titel: Effect of Moral Identity on Consumer Choice of buying Cause-related Products Versus Donating for Charity
Auteur: Urbonavičius, Sigitas
Adomavičiūtė, Karina
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 213 (2015) nr. C pagina's 6 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 40 van 171 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland