Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 74 van 92 gevonden artikelen
 
 
  The Influence of Product-harm Crises on Consumer Attribution and Identification: The Moderating Effect of Corporate Social Responsibility
 
 
Titel: The Influence of Product-harm Crises on Consumer Attribution and Identification: The Moderating Effect of Corporate Social Responsibility
Auteur: Lai, Chi-Shiun
Yang, Chin-Fang
Wu, Hsin-Chieh
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 207 (2015) nr. C pagina's 7 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 74 van 92 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland