Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 82 van 91 gevonden artikelen
 
 
  The Role of Interactive Advertisements in Developing Consumer-based Brand Equity: A Conceptual Discourse
 
 
Titel: The Role of Interactive Advertisements in Developing Consumer-based Brand Equity: A Conceptual Discourse
Auteur: Busen, Salem Mohamed S.
Mustaffa, Che Su
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 155 (2014) nr. C pagina's 6 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 82 van 91 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland