Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 85 van 85 gevonden artikelen
 
 
  What Drives Consumers to Interact with Brands through Social Media? A Motivation Scale Development Study
 
 
Titel: What Drives Consumers to Interact with Brands through Social Media? A Motivation Scale Development Study
Auteur: Enginkaya, Ebru
Yılmaz, Hakan
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 148 (2014) nr. C pagina's 8 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 85 van 85 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland