Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 222 gevonden artikelen
 
 
  Analysing the Effect of Social Media on Brand Attitude and Purchase Intention: The Case of Iran Khodro Company
 
 
Titel: Analysing the Effect of Social Media on Brand Attitude and Purchase Intention: The Case of Iran Khodro Company
Auteur: Abzari, Mehdi
Ghassemi, Reza Abachian
Vosta, Leila Nasrolahi
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 143 (2014) nr. C pagina's 5 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 222 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland