Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 37 gevonden artikelen
 
 
  Can we Teach to Think in Primary Schools? A Comparative Analysis of the English and the Brazilian National Curriculum and the Impact of a Small-scale Cognitive Enhancement Study in Brazil.
 
 
Titel: Can we Teach to Think in Primary Schools? A Comparative Analysis of the English and the Brazilian National Curriculum and the Impact of a Small-scale Cognitive Enhancement Study in Brazil.
Auteur: Marques, Stela
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 137 (2014) nr. C pagina's 9 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 37 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland