Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 55 van 67 gevonden artikelen
 
 
  The Influence of Culture in Creative Strategy and Execution of International Advertising: A Content Analysis Approach
 
 
Titel: The Influence of Culture in Creative Strategy and Execution of International Advertising: A Content Analysis Approach
Auteur: Harun, Mior Harris Mior
Teo, Carol Boon Chui
Hussin, Mohd Hazman Fitri
Nasir, Shahrin
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 130 (2014) nr. C pagina's 12 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 55 van 67 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland