Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 37 van 91 gevonden artikelen
 
 
  How do Beginning Teachers Employ Discursive Resources in Learning and Affirming their Professional Identity?
 
 
Titel: How do Beginning Teachers Employ Discursive Resources in Learning and Affirming their Professional Identity?
Auteur: Mitescu, Mihaela
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 128 (2014) nr. C pagina's 7 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 37 van 91 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland