Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 23 van 90 gevonden artikelen
 
 
  Customer Behavioral Intention: Influence of Service Delivery Failures and Service Recovery in Malay Restaurants
 
 
Titel: Customer Behavioral Intention: Influence of Service Delivery Failures and Service Recovery in Malay Restaurants
Auteur: Othman, Zulhan
Zahari, Mohd Salehuddin Mohd
Radzi, Salleh Mohd
Verschenen in: Procedia: social & behavioral sciences
Paginering: Jaargang 105 (2013) nr. C pagina's 7 p.
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 23 van 90 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland