Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 107 van 452 gevonden artikelen
 
 
  Designing for learning mathematics through programming: A case study of pupils engaging with place value
 
 
Titel: Designing for learning mathematics through programming: A case study of pupils engaging with place value
Auteur: Benton, Laura
Saunders, Piers
Kalas, Ivan
Hoyles, Celia
Noss, Richard
Verschenen in: International journal of child-computer interaction
Paginering: Jaargang 16 (2018) nr. C pagina's 68-76
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 107 van 452 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland