Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 15 gevonden artikelen
 
 
  To Empower or Provoke? Exploring approaches for participatory design at schools for neurodiverse individuals in India
 
 
Titel: To Empower or Provoke? Exploring approaches for participatory design at schools for neurodiverse individuals in India
Auteur: Sharma, Sumita
Achary, Krishnaveni
Kinnula, Marianne
Norouzi, Behnaz
Kinnula, Henrietta
Iivari, Netta
Ventä-Olkkonen, Leena
Holappa, Jenni
Verschenen in: International journal of child-computer interaction
Paginering: Jaargang 34 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: The Author(s)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland