Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 41 gevonden artikelen
 
 
  Imitation strategies and interfirm networks in the tourism industry: A structure–agency approach
 
 
Titel: Imitation strategies and interfirm networks in the tourism industry: A structure–agency approach
Auteur: Aarstad, Jarle
Ness, Håvard
Haugland, Sven A.
Kvitastein, Olav Andreas
Verschenen in: Journal of destination marketing & management
Paginering: Jaargang 9 (2018) nr. C pagina's 166-174
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 41 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland