Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Creating the customer-based brand equity through the viewpoints of technology inspiration and functional attitude theory
 
 
Titel: Creating the customer-based brand equity through the viewpoints of technology inspiration and functional attitude theory
Auteur: Huang, Yung-Chuan
Liu, Chih-Hsing
Verschenen in: Journal of destination marketing & management
Paginering: Jaargang 25 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland