Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 23 van 39 gevonden artikelen
 
 
  Online destination brand experience and authenticity: Does individualism-collectivism orientation matter?
 
 
Titel: Online destination brand experience and authenticity: Does individualism-collectivism orientation matter?
Auteur: Khan, Imran
Fatma, Mobin
Verschenen in: Journal of destination marketing & management
Paginering: Jaargang 20 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 23 van 39 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland