Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 20 van 44 gevonden artikelen
 
 
  Examining gender-STEM bias among STEM and non-STEM students using the Implicit Relational Assessment Procedure (IRAP)
 
 
Titel: Examining gender-STEM bias among STEM and non-STEM students using the Implicit Relational Assessment Procedure (IRAP)
Auteur: Farrell, Lynn
McHugh, Louise
Verschenen in: Journal of contextual behavioral science
Paginering: Jaargang 6 (2017) nr. 1 pagina's 11 p.
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Association for Contextual Behavioral Science
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 20 van 44 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland