Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Classroom mood and the dance of stance: The role of affective and epistemic stancetaking in the development of a classroom mood
 
 
Titel: Classroom mood and the dance of stance: The role of affective and epistemic stancetaking in the development of a classroom mood
Auteur: Stone, Lynda D.
Thompson, Gregory A.
Verschenen in: Learning, culture and social interaction
Paginering: Jaargang 3 (2014) nr. 4 pagina's 14 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 9 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland