Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 7 gevonden artikelen
 
 
  A methodological approach to exploring the rhythm of classroom discourse in a cumulative frame in science teaching
 
 
Titel: A methodological approach to exploring the rhythm of classroom discourse in a cumulative frame in science teaching
Auteur: Nurkka, Niina
Viiri, Jouni
Littleton, Karen
Lehesvuori, Sami
Verschenen in: Learning, culture and social interaction
Paginering: Jaargang 3 (2014) nr. 1 pagina's 10 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland