Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 30 gevonden artikelen
 
 
  How changes in teachers' dialogic discourse practice relate to changes in students' activation, motivation and cognitive engagement
 
 
Titel: How changes in teachers' dialogic discourse practice relate to changes in students' activation, motivation and cognitive engagement
Auteur: Böheim, Ricardo
Schnitzler, Katharina
Gröschner, Alexander
Weil, Maralena
Knogler, Maximilian
Schindler, Ann-Kathrin
Alles, Martina
Seidel, Tina
Verschenen in: Learning, culture and social interaction
Paginering: Jaargang 28 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 30 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland