Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Teachers' perceived professional development in a multi-regional community of practice: Effects of beliefs and engagement
 
 
Titel: Teachers' perceived professional development in a multi-regional community of practice: Effects of beliefs and engagement
Auteur: Zhao, Guoqing
Yang, Xuanyang
Long, Taotao
Zhao, Rongchi
Verschenen in: Learning, culture and social interaction
Paginering: Jaargang 23 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland