Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The relationship between conceptions of learning and academic outcomes in middle school students according to gender differences
 
 
Titel: The relationship between conceptions of learning and academic outcomes in middle school students according to gender differences
Auteur: Pinto, Giuliana
Bigozzi, Lucia
Vettori, Giulia
Vezzani, Claudio
Verschenen in: Learning, culture and social interaction
Paginering: Jaargang 16 (2018) nr. C pagina's 45-54
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland