Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 85 gevonden artikelen
 
 
  A Fuzzy SERVQUAL Based Method for Evaluated of Service Quality in the Hotel Industry
 
 
Titel: A Fuzzy SERVQUAL Based Method for Evaluated of Service Quality in the Hotel Industry
Auteur: Stefano, N.M.
Filho, N. Casarotto
Barichello, R.
Sohn, A.P.
Verschenen in: Procedia CIRP
Paginering: Jaargang 30 (2015) nr. C pagina's 6 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 85 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland