Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 32 gevonden artikelen
 
 
  Gamified flipped classroom versus traditional classroom learning: Which approach is more efficient in business education?
 
 
Titel: Gamified flipped classroom versus traditional classroom learning: Which approach is more efficient in business education?
Auteur: Durrani, Usman Khan
Al Naymat, Ghazi
Ayoubi, Rami M.
Kamal, Muhammad Mustafa
Hussain, Hanan
Verschenen in: International journal of management education
Paginering: Jaargang 20 () nr. 1 pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland