Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 25 gevonden artikelen
 
 
  Educators and students prefer traditional clinical education to a peer-assisted learning model, despite similar student performance outcomes: a randomised trial
 
 
Titel: Educators and students prefer traditional clinical education to a peer-assisted learning model, despite similar student performance outcomes: a randomised trial
Auteur: Sevenhuysen, Samantha
Skinner, Elizabeth H
Farlie, Melanie K
Raitman, Lyn
Nickson, Wendy
Keating, Jennifer L
Maloney, Stephen
Molloy, Elizabeth
Haines, Terry P
Verschenen in: Journal of physiotherapy
Paginering: Jaargang 60 (2014) nr. 4 pagina's 8 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Australian Physiotherapy Association
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 25 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland