Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 105 van 134 gevonden artikelen
 
 
  The effect of perceived intrusion on consumers’ attitude towards using an RFID-based marketing program
 
 
Titel: The effect of perceived intrusion on consumers’ attitude towards using an RFID-based marketing program
Auteur: Boeck, Harold
Roy, Jean
Durif, Fabien
Grégoire, Marc
Verschenen in: Procedia computer science
Paginering: Jaargang 5 (2011) nr. C pagina's 8 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 105 van 134 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland