Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 11 gevonden artikelen
 
 
  A meta-analysis of effect sizes based on direct marketing campaigns
 
 
Titel: A meta-analysis of effect sizes based on direct marketing campaigns
Auteur: Woodside, Arch G.
Beretich, Thomas M.
Lauricella, Marc A.
Verschenen in: Journal of direct marketing
Paginering: Jaargang 7 (1993) nr. 2 pagina's 15 p.
Jaar: 1993
Inhoud:
Uitgever: Direct Marketing Educational Foundation, Inc. Published by Elsevier Inc. Originally published in (1993) by Wiley Periodicals, Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 11 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland