Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Direct marketing for establishing the relationships between buyers and sellers
 
 
Titel: Direct marketing for establishing the relationships between buyers and sellers
Auteur: Peelen, E.
Ekelmans, C.F.W.
Vijn, P.
Verschenen in: Journal of direct marketing
Paginering: Jaargang 3 (1989) nr. 1 pagina's 8 p.
Jaar: 1989
Inhoud:
Uitgever: Direct Marketing Educational Foundation, Inc. Published by Elsevier Inc. Originally published in (1989) by Wiley Periodicals, Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland