Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Using customer satisfaction research for relationship marketing: A direct marketing approach
 
 
Titel: Using customer satisfaction research for relationship marketing: A direct marketing approach
Auteur: Gengler, Charles E.
Popkowski Leszczyc, Peter T.L.
Verschenen in: Journal of direct marketing
Paginering: Jaargang 11 (1997) nr. 1 pagina's 23-29
Jaar: 1997
Inhoud:
Uitgever: Direct Marketing Educational Foundation, Inc. Originally published in [1997] by Wiley Periodicals, Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland