Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Young Consumers’ Responses to Event Sponsorship Advertisements of Unhealthy Products: Implications of Schema-triggered Affect Theory
 
 
Titel: Young Consumers’ Responses to Event Sponsorship Advertisements of Unhealthy Products: Implications of Schema-triggered Affect Theory
Auteur: McDaniel, Stephen R.
Heald, Gary R.
Verschenen in: Sport management review
Paginering: Jaargang 3 (2000) nr. 2 pagina's 22 p.
Jaar: 2000
Inhoud:
Uitgever: Sport Management Association of Australia and New Zealand
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland