Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Quantifying the effect of sponsor awareness and image on the sports involvement–purchase intention relationship
 
 
Titel: Quantifying the effect of sponsor awareness and image on the sports involvement–purchase intention relationship
Auteur: Bachleda, Catherine
Fakhar, Ahlam
Elouazzani, Zineb
Verschenen in: Sport management review
Paginering: Jaargang 19 (2016) nr. 3 pagina's 13 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Sport Management Association of Australia and New Zealand
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland