Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Affective response to gambling promotions during televised sport: A qualitative analysis
 
 
Titel: Affective response to gambling promotions during televised sport: A qualitative analysis
Auteur: Lamont, Matthew
Hing, Nerilee
Vitartas, Peter
Verschenen in: Sport management review
Paginering: Jaargang 19 (2016) nr. 3 pagina's 13 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Sport Management Association of Australia and New Zealand
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 12 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland